Ben mishandeld door een zorgverlener in een ziekenhuis en wil weten hoe ik aangifte kan doen?
Op de dag dat ik geopereerd moest worden heeft een zorgverlener in het ziekenhuis die m'n temperatuur moest opmeten mij mishandeld en nu heb ik last en pijn in m'n oor. Hij moest m'n temperatuur meten en ipv dat hij de oortemperatuurmeter voorzichting in m'n oor zette heeft hij z'n arm heel wijd gespreid, en in een rechte lijn met een hoge snelheid en kracht de temperatuurmeter in m'n oorholte geramd. Ik schreeuwde van de pijn en m'n hoofd klapte opzij door de klap.
Na drie weken heb ik nog steeds last en pijn in m'n oor als ik gewoon niks doe maar ook als ik voorover buig en hoest.
Ik was hiervoor naar de huisarts geweest en die zei dat m'n trommelvlies in takt is en dat hij verder niks kan vinden.
Ik kan nu dus geen aangifte doen omdat er geen letsel is volgens mijn huisarts. Hij zei eerst wel dat het gekneusd is maar toen ik dan vroeg of hij dat op papier wilde zetten zodat ik aangifte kon doen zei hij dat hij niets heeft kunnen vinden. Wat vinden jullie hiervan?
Wat kan ik doen om erachter te komen waarom ik pijn en last heb? Wat kan ik doen om m'n letsel aan te tonen?
Naast de pijn voelt het of er iets groots in m'n oor zit de hele tijd. Dat is denk ik die afdruk van die oortemp. meter die m'n oor heeft gevormd oid. Het gehoor is ook niet meer zoals het was, het is wat dof nu.
M'n huisarts zegt dat ik ipv aangifte een klacht moet indienen bij het ziekenhuis. Ik wil aangifte doen want ik vind dit niet kunnen en ik heb nog steeds pijn. Wat vinden jullie?
Als je huisarts niets ziet. Zal er ook niets aan de hand zijn. En die pijn... Misschien heb je een puistje in je oor of last van je holtes...
Ga je lekker bezig houden met leuke dingen, en stop aandacht te zoeken.
net zoals artsen die gehospitaliseerd zijn en niet meer denken aan de gevoelens van hun patienten. mijn broer zijn vingers kwamen laatst onder een knipbank, gelukkig net niet eraf, maar intense pijn.
hij had er verband omheen dat moest verschoont worden.
ik zie die dokter binnenkomen, trekt letterlijk het verband eraf zonder enige zorg, en ik zie de pijn gewoon in de ogen van mijn broer. dit zijn een van de vele voorbeelden voor een agressieve zorgverlener is een ziekenhuis. desalniettemin, als johnny890 een puistje in zijn oor had, dan had de huisarts dat wel gezien.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.