Hoe kom ik achter iemand zijn adres of e-mail ? Of wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen ?
Ik heb via marktplaats kaartjes besteld bij iemand. Netjes betaald, maar nooit gekregen. Ik heb alleen zijn achternaam, bankrekeningnummer en woonplaats. Als dit allemaal tenminste klopt. Ik heb aangiften gedaan bij de politie. Zijn account is geblokkeerd door marktplaats. De politie heeft het door gegeven aan hun. Maar het is natuurlijk geen miljoenen bedrag, dus die gaat er niet achteraan. Doordat hij meer mensen opgelicht heeft is zijn account geblokkeerd. Mijn bank wilt niets doen, omdat het geen foutieve storting was. Ik probeer het nu nog via zijn bank om het geld terug te krijgen. Want dat weet ik via een site. Maar als dit niet lukt wat dan he ? Kom niet met tips van hoe ik het de volgende keer moet doen. Die heb ik al eindeloos gehoord. Kom met tips hoe ik mijn geld of zijn adres kan achter halen. Het mail contact ging via marktplaats, dus die heb ik niet. Ik weet het stom stom stom, zo, nu heb ik het zelf even geschreven, dan hoeven jullie het niet te doen :-)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.