Telefoon is al ruim 2 maanden weg voor reparatie. Winkel en klantenservice geven geen reactie. Wat te doen?
Op 18 juni jl. een telefoon gekocht, die defect bleek. Binnen 24 uur weer mee terug naar de winkel, men moest 'm opsturen ter reparatie, want er zat een kleine beschadiging op het toestel. Deze beschadiging had ik zelf veroorzaakt bij een poging mijn simkaart uit de telefoon te krijgen, de simkaarthouder was namelijk defect waardoor de simkaart niet meer terug schoot als je deze indrukte. In de winkel heeft men mijn simkaart eruit gehaald. Tijdens de reparatie kreeg ik te horen dat het niet onder garantie zou vallen want het was gebruikersschade. Reparatie kostte dus geld. Hierover een klacht ingediend, want ik had het toestel volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt. Winkel bleef volhouden dat het gebruikersschade was. Uiteindelijk kunnen regelen dat zij 2/3 deel van de kosten voor hun rekening namen. Bewijzen die aantonen dat het om gebruikersschade gaat heb ik nooit gekregen. Toen het toestel terug kwam en ik de kosten had betaald, bleek het niet gerepareerd te zijn. Gelukkig met veel moeite de reparatiekosten terug gekregen en toestel is weer opgestuurd. Tot op heden is mijn toestel nog steeds weg en bij de winkel kom ik niet verder dan: "Wij kunnen helaas niets voor u doen, u zult nog even geduld moeten hebben." Op schriftelijke klachten kreeg ik evenmin een antwoord waar ik iets aan kon hebben. Daarom heb ik ze via een aangetekende brief in gebreke gesteld, reactie hierop is uitgebleven. Ik kom gewoon niet verder. Wat kan ik nu nog doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.