Kan ik zomaar de koop ontbinden?
Ik heb van iemand op tweakers.net een computer gekocht, maar nu is het al sinds afgelopen donderdag onderweg.
Ik had meerdere malen gebeld en gemailed naar DHL, en hun zeiden dat het diezelfde dag nog gebracht zou worden. Dit is tot 2 keer toe gebeurd en wil de PC dus ook niet meer ontvangen. Ik zal het pakketje retour sturen en kan de orginele eigenaar van de computer mijn geld terug storten. Ik ben er vrijwel van overtuigd dat dit mogelijk is maar wil even weten wat mijn rechten zijn. Verkoper heeft ook niet gevraagt hoe ik het verzonden wou hebben, en als ik wist dat het niet via PostNL ging had ik bij voorbaat aangegeven dat het via PostNL verzonden moest worden. Ik weet best dat er eens wat mis kan gaan, maar een week vertraging vind ik wel erg lang, zeker omdat ik het product z.s.m. nodig had, en nu beter gewoon de stad in kan lopen en daar eentje kan aanschaffen.
Ps. Het is geen bedrijf waar ik de computer van koop, het is gewoon een persoon zoals jij en ik, het gaat om een 2e hands computer.
Toegevoegd na 14 minuten:
Toevoeging: Ik hoop dat er mensen zijn die hier objectief antwoord op kunnen geven, in plaats van te zeggen wat men hiervan vind, of anders had gedaan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.