Fotobehang van Otto vertoont printfouten. Is 20% redelijke compensatie?
Ik heb fotobehang (8 panelen) van de Otto besteld.
Bij het op de muur plakken bleek dat 5 van de 8 panelen grote printfouten en afwijkingen vertonen.
Klacht ingediend. Geen reactie.
Na paar weken ben ik uiteindelijk maar door gaan plakken / behangen & heb van de printfouten foto's en video's gemaakt.
Het patroon wijkt 1 tot 5 cm op verschillende plaatsen van elkaar af. Het patroon sluit dus niet aan.
Sommige panelen moest ik schuin elkaar laten overlappen (de naad) om het patroon iets meer op elkaar te laten passen.
Nu is uiteindelijk mijn klacht in behandeling genomen en is mij de keus gegeven dat ik of alles nog een keer opstuur (de klachtenbrief en de foto's en video's) of dat ik akkoord ga met een korting van +/-20% ineens.
(mens aan de telefoon was een behoorlijk agressieve onklantvriendelijke b*tch, waardoor er bij mij al direct een trigger was dat ik niet op dit voorstel in zou gaan, maar dat is wellicht een persoonlijke issue van mijzelf)
Het behang was €80.- dus zou ik €60.- betalen en is de klacht afgehandeld.
Is dit redelijk?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.