Ik ben bij een ingang van de bebouwde kom 3 keer gefiltst. Ik was een locatie aan het bekijken en kwam er drie keer langs. is dit een bezwaar waard?
Ik heb volgens mij geen mogelijkheid gehad om mijn gedrag aan te passen aangezien ik geen waarschuwing . Ik ben niet geflitst maar denk dus met een kliko of lasergun.
Toegevoegd na 9 uur:
Dat ik fout ben weet ik zelf ook wel, maar ik heb gehoord dat er mensen met soortgelijke boetes het hebben aangevochten onder het motto dat een boete er ook voor is om je te corrigeren. maar drie keer dezelfde boete op hetzelfde moment heeft dan geen zin. ik was benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft. voor de rest bedankt voor jullie wijze woorden..... ;)
Eigen schuld lijkt mij.
Dat kun je geen onverwachte snelheidsbeperking noemen... Je kunt altijd proberen bezwaar te maken, maar het lijkt erg onoplettend of ongemanierd om drie keer dezelfde bebouwde kom te snel in te rijden...
Dan kan het haast niet meer 'per ongeluk' zijn en als je willens en wetens te snel rijdt verdien je die boetes gewoon.
Dan had je die andere twee keer niet te hard gereden?
Dus is je de mogelijkheid ontzegt, je hiervoor te waarschuwen? Maar dat doen de borden toch al, al voor de eerste flits!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.