Mijn buurvrouw heeft een plant uit mijn tuin weggesnoeid, mag dat? De plant groeide erg de lucht in en kwam aan haar kant van de schutting omhoog.
Toegevoegd na 4 minuten:
ze heeft hem weggesnoeid toen ik niet thuis was en niet in overleg met mij
Toegevoegd na 5 minuten:
De plant was geworteld in mijn tuin.
Toegevoegd na 10 minuten:
we hebben een houten schutting en net op die plek staat er gaas van staal met rechthoekige vensters van 9 18 cm en daar groeide hij doorheen er staat een kerrieplant voor die ze samen met de vorige bewoner hebben uitgezocht die knipt ze af en toe bij, daar heb ik geen problemen mee, dat was zo, maar die kerrieplant wil ik weg doen en wilde deze plant/boom zo laten groeien, dat het mooi groen als afscheiding zou worden. Nu kan ik dat vergeten. Je doet toch niet zomaar iets snoeien tot op de grond in andermans tuin...toch..
Toegevoegd na 40 minuten:
dank voor het antwoord.
Stel dat ik die kerrieplant verwijder, mijn buurvrouw weet dat ik het geen mooie plant vindt, en ik doe er een rietenmatje tegenaan, zodat er niets meer doorheen kan groeien, daarbij laat ik nu ook klimop groeien tegen de houtenschuttingen, voor meer privacy, mijn buurvrouw ergert zich namelijk erg als ik in de tuin ben, dat laat ze ook blijken en toch zegt ze dat ze geen problemen heeft met de schutting zoals hij is. Dus ik ben bang dat zij geen medewerking zal verlenen, ik zorg nu al dat er geen klimop groeit door de schutting heen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.