wat kun je doen tegen colporteurs die toch aanbellen ondanks een sticker "aan de deur wordt niet gekocht"?
Ik heb zo'n sticker, staat er zo'n e*kel die zegt: Ik kom u alleen advies geven over beveiliging. Is er een manier om een klacht in te dienen?
9.3K
9.3K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nodig ze de volgende keer uit binnen voor n bak koffie en trek dan een colt.45 uit de la en zeg dat je een paar vrienden hebt uitgenodigd, misschien helpt dat :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe weet je zeker dat het een colporteur was en niet iemand van het boevengilde?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mind, anders toch maar die colt
( voor het geval dat)
( voor het geval dat)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat hij zich keurig identificeerde, net als zijn collega's in de straat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of vraag hoe het nu met zijn moeder is. Of hij laatst een goed boek heeft gelezen, Of zijn seksleven nog goed is. Of hij ook zo genoten heeft van de reek van afgelopen zondag.
Kortom, ik denk niet dat je er iets aan kunt doen. Nou ja, wees blij dat het jouw baan niet is ;-)
Kortom, ik denk niet dat je er iets aan kunt doen. Nou ja, wees blij dat het jouw baan niet is ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is een e*kel omdat ik via de sticker "aan de deur wordt niet gekocht"duidelijk maak dat ik niet wil kopen aan de deur. hij negeert dat straal. Dus is het een e*kel. En slim is hij ook niet, iemand met zo'n sticker gaat echt niks kopen, dus het verdoet zijn tijd en de mijne. Jij mag daar anders over denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat het van je af glijden. Eikels houd je altijd, al is het al maar in de herfst, aan een eikenboom.
Als je nog een lolletje wil beleven, kun je hem vertellen dat je die sticker hebt om hem te beschermen, dat je namelijk een gestoorde misdadiger bent die zich niet kan beheersen als onschuldige mensen bij hem aan de deur bellen. Of hij maar even binnen wil komen? Of probeer hem te bekeren tot jouw (denkbeeldige, onwaarschijnlijke) geloof. Of willekeurig welk ander onzinverhaaltje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze religie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mendelson : ik had dit als antwoord willen geven, maar toch maar niet... :)
nee, een klacht kun je nergens indienen, lijkt me .
wat je wel kan doen, als je net als ik toen op de 1e verdieping woont, is op het balcon gaan staan en vragen of de emmer water die zo naar beneden komt gevuld moet zijn met warm of koud water ???
de reactie van de mateloos irritante jehovah's getuigen die mij wekelijks bezochten, het liefst 's morgens(vroeg) op een weekenddag ("want u bent door de week nooit thuis!") was snel weggaan. ik heb ze in dát huis nooit meer gezien... hopelijk kun je er nu een beetje om lachen, dat doe ik ook inmiddels :)
de reactie van de mateloos irritante jehovah's getuigen die mij wekelijks bezochten, het liefst 's morgens(vroeg) op een weekenddag ("want u bent door de week nooit thuis!") was snel weggaan. ik heb ze in dát huis nooit meer gezien... hopelijk kun je er nu een beetje om lachen, dat doe ik ook inmiddels :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik kan er best om lachen hoor. Ik had ook al gedacht aan de tekst: als u niet aanbelt zal ik u niet paars spuiten...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.