Wat kan ik doen? of Wat moet ik doen?
Binnen kort loopt mijn bepaalde verblijfsvergunning af en ik weet van te voren zeker dat IND gaat mijn verblijfsvergunning niet verlengen door sommige problemen, Ik heb hier een dochter 4,5 jaar en woont ze bij haar moeder, wij zijn gescheiden, haar moeder een echt nederlandse vrouw en zij wil ook dat mijn verblijfsvergunning wordt niet verlengt. omdat ze de hele gezag kan krijgen.
ik heb een omgangsregeling maar niet vast.
ik heb geen werk wegens mijn psychische ziekte,
ik heb 1 maand geleden mijn eigen huur huis gekregen door een urgentie omdat ik psychisch niet in orde was.
Ik heb maagzweer en ik slik elke dag omeprazol, volgens mijn huisarts is de maagzweer op mijn leef tijd erg geworden.
Wat moet ik doen? moet ik alvast terug gaan naar mijn land of heb ik kans om hier te blijven.
PS: Weet een iemand goeie advocaat?
Leuk vor je ex dat ze jou weg wil hebben, maar daar heeft zij natuurlijk geen fluit over te zeggen. Dat maakt uiteindelijk de overheid uit. Tenzij jij je ex natuurlijk in elkaar hebt gebeukt of zoiets, dan zou daar nog wel eens wat mee gedaan kunnen worden. Voor de rest slaat je opmerking over "nederlandse vrouwen" natuurlijk helemaal nergens op. Want kennelijk zie jij ALLE vrouwen zo, dit past bepaald niet in onze cultuur, zo'n opmerking zegt meer over jou, dan over je ex.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.