Wat kun je tegen een ondernemer doen die je constant na-aapt?
Ik heb een webshop en heb in die producten maar één concurrent. Het probleem is alleen dat hij mij met alles na doet, maar dan nog even overtreft.
Zo prijst hij al zijn artikelen constant onder mijn prijs (zo laag dat er een marge is van €20 bij een product van €2000,-).
Wanneer ik 300 gratis stickers cadeau geef, geeft hij de dag erna 500 stickers cadeau.
Wanneer ik een filmpje maak van de producten, heeft hij 2 dagen later ook een filmpje online.
Ik had een nieuw design voor mijn site, een week later heeft hij ook een nieuw design met dezelfde kleuren.
Ook zijn webadres is maar 1 letter verschil, en wanneer je op mijn naam googled, dan heeft hij een advertentie met zijn website voorop, waardoor mensen niet meer zien dat ze niet op mijn website komen.
Is er wat te doen tegen dit soort gedrag? Want het is behoorlijk frustrerend.
http://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=41;action=display;threadid=26582 Wil je echt zeker weten wat je tegen die klier kan doen, laat je dan informeren door een juridisch adviseur. En...maar misschien wil je dat niet, ik ben wel nieuwsgierig geworden naar jouw site, en die van hem :-)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.