Waar kan ik terecht als een winkel zich niet aan afspraken wil houden?
Ik heb een bankstel gekocht bij de Leenbakker. Deze ging stuk en ik kreeg na 2 maand eindelijk een nieuwe. Ook deze ging stuk en het vertrouwen in de Leenbakker bankstellen was weg.
Na 3 keer terug in de winkel geweest te zijn is er notitie gemaakt van mijn klacht. een week later terug gegaan, niks gehoord.
Was er niks bekend. Er zou notitie gemaakt worden. Week erop hetzelfde en nog eens (je gelooft het niet!)
Eindelijk telefoon: er zou iemand komen kijken, afspraak gemaakt en die persoon is niet op komen dagen. Ik terug naar de winkel, niks bekend.
Uiteindelijk na 12(!!) keer te zijn geweest om verhaal te halen afgesproken dat de bank opgehaald zou worden (€50 euro zou me dat kosten, nou mooi niet. uiteindelijk kosteloos) en dat het geld op mijn rekening gestort zou worden.
De bank is opgehaald maar ik heb mijn geld niet. terwijl mij
donderdag de 14e beloofd is dat vrijdag (de15e) het geld overgemaakt zou worden.
Volgens Leenbakker is het overgemaakt maar duurt het soms iets langer. Gisteren weer heen geweest want een week (6 dagen) is te lang. Ja ze konden niks doen ik moest geduld hebben. Nu vandaag nog niks.
Welke stappen kan ik ondernemen?
Toegevoegd na 12 minuten:
Bovendien: Vandaag zou mijn nieuwe bankstel bezorgd worden (andere winkel) dit moest ik afbellen omdat het geld wat mij toegezegd is er niet bij was. Ik moet nu betalen omdat de vrachtwagen al onderweg was.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.