Kan een man zijn ex zomaar dwingen om ineens al haar spullen op te halen, terwijl zij nog volop bezig is haar (nieuwe) woning op te knappen?
De situatie in het kort:
Man heeft een nieuwe vriendin, vrouw en 2 kinderen moeten eruit. Vrouw heeft andere woning gevonden, is druk bezig om die op te knappen. Heeft nog een week of 2 nodig, maar krijgt nu (ja, NU dus!) ineens een ultimatum: alles wat ze morgen (zat. 16-06) niet ophaalt, is ze kwijt. Want meneer heeft nieuwe spullen besteld en die worden morgen geleverd. Hij zegt nu dat alle sloten worden vervangen zodra hij zijn nieuwe spullen heeft, en dat ze (zijn ex, moeder van zijn kinderen) dus kan fluiten naar alles wat ze dan nog niet heeft opgehaald.
Haar nieuwe woning is nog niet klaar, waar moet ze alles laten? Ze dacht dat ze nog genoeg tijd had, maar meneer krijgt het ineens op z'n heupen; zijn nieuwe vriendin trekt morgen in.
Kan hij dit zomaar doen?
Of kan zijn ex nog op de een of andere manier voorkomen dat ze haar spullen kwijt is, na morgen?
Heb ik zelf ook gedaan, er zat geen plankje aan de muur meer .
Ik kan geloven dat mn ex wit heet was. Maar ik al zijn telefoontjes heb ik niet aangenomen want in ben de dag daarna op vakantie gegaan.
Respect wordt met respect beantwoord...
En in beide gevallen waren/ zijn de mannen niet respectvol
Mijn vriendin had al een paar mensen opgetrommeld met auto's die vandaag komen helpen om zoveel mogelijk weg te halen. Ik ben de hele ochtend weg geweest, heb haar nog niet gesproken. Maar ik hoop dat ze ergens opslag heeft kunnen regelen. Wat een hork....
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.