Is dit een nette brief om naar een advocaat te sturen?
Geachte heer XXX,
Ik ga niet accoord met de brief en mail die ik van u op 17 november heb gekregen.
In mijn brief van 12 februari 2009 schrijf ik u dat ik de trap vrij zou maken van de bruidssluier/klimop aangezien een oplossing naar ieders tevredenheid dichtbij was. Aangezien het geenzins mijn bedoeling is dat medebewoners van de koperslagerstraat geen gebruik kunnen maken van een vluchtweg indien nodig!
Ook uit ik mijn zorgen over de onveilige situatie voor mijn zoon met daarin de hoop om snel tot een oplossing te komen.
In deze brief accepteerde ik de voorgestelde oplossing om de aanwezige trap te draaien en alle voortkomende consequenties, mits dat verder voor mij geen kosten met zich mee zou brengen.
In uw brief van 1 april 2009 stelt uw client dat na het wegnemen van genoemde hindernissen, respectievelijk klimop en boomstam, dat zij op haar kosten de brandtrap laat draaien, het pad van de trap naar de openbare weg laat betegelen en een, aan de binnenzijde, te openen deur laat installeren vanaf het pad naar de openbare weg.
Mijn inziens is dit een afspraak die niet eenzijdig opgezegd kan worden omdat er voor uw client geen druk meer is vanuit de gemeente.
Ik verwacht dan ook dat u of uw client contact met mij opneemt om verdere afspraken te maken om de boom te kapen, brandtrap te draaien, het pad te betegelen en de deur te installeren.
in afwachting,
Met vriendelijke groet,
Sprenk
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.