Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan/mag ik (wettelijk legaal) mijn pakket flexibele arbeidsvoorwaarden tussentijds wisselen? Zo ja, hoe vaak?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
673

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ligt aan je contract. of het via een uitz.buro is of dat je in vaste dienst zit. Sommige wijzigingen betekenen een nieuw contract. Als je bv je overuren als vakantiedagen wil ipv extra geld is dat geen probleem. Andere dingen: andere werktijden etc. is een contractwijziging. Dat kan je het beste aan personeelszaken bij je werk vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zit allemaal lastig in elkaar! Je kunt natuurlijk ook niet zomaar een contract wijzigen. Personeelszaken is een mooie oplossing!

Andere antwoorden (1)

IK kan het niet zo gauw vinden met bron, maar logisch nadenkend lijkt het me niet.
Het klinkt logischer dat je aan het begin van het jaar kijkt welke voorwaarden je wilt en dat je dat jaar dan die voorwaarden aanhoudt.
Het moet namelijk niet zo zijn dat als je eerst twee van die arbeidsvoorwaarden genuttigd hebt, je dan opeens twee andere voorwaarden wilt gaan gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt logisch inderdaad, mooi gezegd!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding