Poot van dressoir breekt af bij het uitladen, kan ik nu korting vragen of eisen?
Bij het uitladen van het dressoir uit de auto breekt de poot af van het dressoir. Volgens de meubelmaker is er niets aan de hand. Hij heeft de poot weer gelijmd. En hij geeft aan dat er niets aan de hand is want het dressoir komt toch niet meer van zijn plaats en kan nog gewoon belast worden. Maar mij zit het nog steeds niet lekker. Moet ik dit accepteren of mag ik, nu ik de factuur ontvangen heb, alsnog een korting vragen? En wat is redelijk?
Toegevoegd na 3 uur:
Dank voor alle antwoorden. Het gaat dus om een meubel op maat. De poten waren er allemaal onder geschroefd. Bij deze poot brak het hout rondom de schroeven. De (metalen) poot zelf is niet beschadigd en als je onder de kast kijkt zie je nu een dot witte lijm... Ik kan echt niet beoordelen of het hout slecht was, de schroef te kort en de reparatie nu 100% goed is. Mondeling heeft ie wel toegezegd dat ik hier natuurlijk altijd (...) contact kan opnemen als het toch losgaat.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.