Ik heb een brief voor mijn ex van de deurwaarder, hoe moet ik deze terugsturen, aangezien hij in Londen woont?
Ik ga natuurlijk deze brief terugsturen, met de mededeling dat hij in Londen woont. Hoe moet ik dat doen? Ik had het volgende bedacht, maar wat is het beste? Misschien is er een betere optie?
- op de envelop zelf schrijven dat hij niet woonachtig is op dit adres, met de mededeling waar hij woont, en terugsturen naar de deurwaarder. -- Maar met het risico dat het verkeerd begrepen wordt en dat het alsnog gestuurd wordt naar Londen, ipv naar de deurwaarder.
- uit de envelop halen, en naar mijn ex sturen, met het risico dat de deurwaarder alle brieven alsnog naar mij gaat sturen.
- uit de envelop halen, met een brief erbij dat hij in Londen woont, en terug sturen naar de deurwaarder.
Wat is het beste om te doen? Of zie ik iets over het hoofd?
hebben ze niet eerst gekeken bij de gemeente dan?
Als je zeker wilt maken dat ze (deurwaarderskantoor) hier nooit op terug kunnen komen, dan ook nog een brief/mail sturen met daarin: n.a.v. ons telefoongesprek van vandaag bevestig ik u hierbij dat a) ik de brief retourneer die op ... mei 2012 op mijn adres bezorgd werd, b) ik van u hoorde dat deze brief voor mijn ex dhr ........ bestemd is en inhoudelijk dus niet voor mij !
Dit soort bevestigingen werkt meestal wel.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.