Elke dag een bal in mijn voortuin! hoe moet ik handelen?
Beste mensen, er spelen elke dag kinderen voelbal op straat en elke dag komt die bal in mijn voortuin terecht, ze hebben ooit mijn vaas kapot gemaakt, hard tegen de muur etc kortom super irritant. en ze pakken zonder te vragen hun bal. Mensen ik ben depressief en ben gehecht aan mijn rust. ik heb het hun zo vaak gevraagd. Ik heb het gevoel dat ze mij een zeur vinden. wie kan mij helpen! wat moet ik doen als praten tegen die kinderen niet helpt! o ja hun ouders? die voetvallen af en toe ook mee. ballen komen echt hard aan ook tegen de auto's. Mijn grootste zorg is dat ik wil dat ze niet meer in mijn voortuin komen.
graag jullie adviezen.
Toegevoegd na 12 minuten:
Beste mensen, Ik ben al een tijdje depressief, vandaar dat ik erg prikkelbaar ben en nu vooral nu me hecht aan rust! Elke dag een bal tegen je raam, muur of planten dat is irritant. en elke dag (onbekende ) mensen in je tuin rondlopen dat wil ik niet. Waar blijft mijn privacy?
Toegevoegd na 15 minuten:
Bedankt voor jullie reactie, ik heb de ouders aangesproken op de kapotte vazen, het antwoord is, dat waren mijn kinderen niet geweest! Tja ik kan het ook niet bewijzen. tenzij ik alles moet opnemen, haha maar dat gaat me ook wel te ver. Ik ben gewoon gehecht aan mijn privacy en rust. is er iemand die mij hiermee kan helpen?
Toegevoegd na 21 minuten:
@Summo, bedankt voor je advies, het voelt of het een openbaargelegenheid is, ipv mijn tuin het is een koopwoning ( die ik heb afgelost) en dus mijn eigendom.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.