Kan ik iets met mijn getuigenis?
Gisteren ben ik in Leidschendam getuige geweest van een autoinbraak door 2 mannen. Op dat moment kon ik niet zelf ingrijpen (kon onmogelijk tegen deze 2 op, en het ging ook niet om mijn auto). Een van hen opende van afstand de deur, de andere griste snel een handtas vanaf de achterbank, waarna ze weer rustig wegliepen en 1 van hen de tas onder zijn jas verstopte. Het is mij wel gelukt een foto te maken van het kenteken van de auto en - van afstand - 2 foto's van de daders. Kan ik hier iets mee, en zo ja: waar? Alvast dank voor uw antwoord, ik heb toch het gevoel dat ik er iets mee moet doen!
Toegevoegd na 4 uur:
De zaak is inmiddels waarschijnlijk afgehandeld; 1 van de 'daders' bleek een zoon te zijn van de eigenaresse van de auto, voor zover bekend is er niks uit de auto ontvreemd. Gezien de verdachte manier waarop deze 2 allochtone jongens zich gedroegen (misschien wel expres), heb ik dit dus gedaan. Achteraf blijkt er gelukkig niks aan de hand! Maar beter een keer iets te veel zien, dan iets niet zien!
Je hebt tot nu toe precies gedaan wat ze van je willen : foto;s gemaakt, kentekens genoteerd, prima werk,. NU de rest nog.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.