Kleding van een kind in het parkje gevonden, mannenschoenen ernaast, moet ik naar de politie gaan?
vanmorgen bij de hond uitlaten,
zag ik tegen een bankje aan een kinderfietsje staan, van een meisje (hij was knal roze) op dit bankje lag een regenjas, heren.. groot!
2 meter verderop stonden mannen schoenen, maat 44 dacht ik. (ongeveer, kon het niet goed lezen)
op een ander bankje, ongeveer 10 meter hiervandaan, lag een fietssleuteltje, roze.. met een gouden eiffeltorentje eraan.
Hoogstwaarschijnlijk van het fietsje.
Hiernaast lag een van spijkerstof gemaakt kledingstuk. ik zag een ritsje, dus misschien wel een broek. hierop zat een patroon van minnie mouse, dus waarschijnlijk van het meisj, mijn moeder en ik hebben in de bosjes gezocht naar meer aanwijzingen.
overigens hebben wij niks van al deze spullen aangeraakt, maar het is toch wel verdacht.
vooral de combinatie van mannen kleding.. van toch wel iemand die volwassen is.. en een meisje.. die de leeftijd van 12 nog niet bereikt heeft. misschien nog niet eens 10.
ik beschuldig niemand, maar er lopen een hoop gekken op deze wereld rond.
het parkje waar we dit alles gevonden hebben ligt praktisch naast de deur.
moet ik naar de politie?
Toegevoegd na 19 minuten:
Mijn vader is net even terug naar de speeltuin gelopen (mijn moeder wilde per se de politie niet bellen) alle spullen waren inmiddels weg..) hij vindt niet dat de politie op de hoogte gebracht moet worden.
heeft iemand een site waar ik nog ff een mailtje kan sturen? gewoon even een melding doen via internet?
want gewoon het negeren wil ik niet.
.
of direct vanaf die plaats gebeld???
al zie ik maar een onderbroek in een park liggen bij een bankje ..maak ik fotos en bel terplekke...nu is alles weg!!!!
leuke moeder zeg! het zal je kind maar wezen waar iets mee gebeurd is... er lopen idd dus rare mensen rond op deze wereld
Ook vermelden dat uw moeder uitdrukkelijk de politie er NIET bij wilde halen, en dat NA het onderzoek van uw vader de spullen verdwenen waren.
De dader kan dichterbij zijn dan u denkt.
Dus bel alsjeblief alsnog. Beter voor niets dan dat er wel wat aan de hand is en je hebt niets gedaan. Wellicht is er nu niets gebeurd maar gebeurt er de volgende keer wel wat.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.