ik heb via marktplaats een produkt verkocht maar mensen willen het terugbrengen terwijl dat het door hun zelf opgehaald en bekeken iswat is m'n recht?
mensen hadden een bod gedaan op een espresso apparaat , waar ik akkoord mee ging, de meneer zou savonds het appraat ophalen en zo gezegt zo gedaan, het was een nieuw apparaat , een leuk klein espresso apparaat, voor maar 5 euro, de meneer heeft het bekeken en van me gekocht, enige tijd later kreeg ik een mail van zijn vrouw dat het was niet datgene wat ze er van verwacht had en wilde het terug brengen, ze zei dat haar man het de volgende ochtend wel terug zou brengen, waarop ik zei, nee sorry verkocht is verkocht,
maar toch de man stond sochtends 8.10 uur(raar tijdstip) bij mij op de stoep, ik zei nee sorry, maar de man zette de tas met daarin het espresso apparaat voor de deur, nog geen 10 minuten later kreeg ik een mail waarin stond dat ze dezelfde avond de 5 euro nog terug wou op de rekening, waarop ik antwoorde nee dat doe ik niet, als je iets bij de kringloopwinkel koopt kan je het ook niet terugbrengen mits het artikel kapot blijkt te zijn, maar dat is het geval niet, de mensen blijven mij maar lastig vallen per mail, wat moet ik doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.