Hoe sterk sta ik juridisch?
Sinds een jaar of 4 ben ik met de woningbouw bezig om de brandtrap, van mijn bovenburen die in mijn tuin staat, te veranderen.
Toen ik het huis kocht stond er niets in de koopakte over deze brandtrap en nadat hun gesteld hebben dat ik een onderzoeksplicht had en ik, via het juridisch loket bericht terug gegeven heb dat mijn onderzoeksplicht in het niet valt bij hun informatieplicht, waren we dit voorjaar zo ver dat de brandtrap, op kosten van de woningbouwvereniging gedraaid zou worden en er zou een uitgang gemaakt worden direct richting voetpad.
Ik wil deze brandtrap weg hebben ivm overlast van bovenburen die deze trap gebruiken als verkorte routte naar de bushalte en vanwege mijn zoon van 2 die het erg aantrekkelijk vind om omhoog te klimmen.
Nu krijg ik vandaag bericht van de advocaat van de woningbouw dat er niets gedaan word aan de brandtrap omdat deze nu vrij is van begroeiing(ik heb de trap vrij gemaakt toen we hadden afgesproken dat deze gedraaid zou worden)
Ik ben nu dus heel erg boos (vandaar dat mijn verhaal misschien iets warrig is) en vraag me af hoe sterk ik juridisch sta om de branmdtrap toch te laten draaien op kosten van de woningbouw?
Als de trap er toen al stond heb je weinig tot geen kans
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.