Kan ik de moordenaar van mijn kat aangeven bij de politie?
Onze kat Guusje is al een paar dagen niet meer binnen geweest. Hij is ziek en als hij zijn medicijnen niet krijgt wordt hij zwak en kan moeilijk lopen. Onze buurman is een grote kattenhater (hij heeft ook een voliere). Gisteren wou de kat naar buiten (hij loopt al 10 jaar bij ons buiten). En de andere dag was hij nog steeds niet terug binnen wat niks voor hem is. We hebben onze tuin 50 keer afgelopen en in ieder struikje en plantje gekeken. We besloten om de buurman eens te bellen hij pakte op en deed erg lief en zou overal gaan zoeken, later belde hij terug dat hij de kat niet heeft kunnen vinden. Die avond was ik in de tuin de hond aan het uitlaten en hoorde bij de buren dat iemand een gat aan het dichtgooien was en dit stevig aanduwde. Dit kan natuurlijk altijd maar het lijkt me niet dat je s'avonds om half 12 een plantje gaat planten. Hoe kan ik aan bewijs komen dat hij dit heeft gedaan? en stel dat ik zijn tuin snachts in ga en onze kat dood vind kan ik hier dan mee naar de politie? Ik hoop dat iemand me snel kan helpen, alvast bedankt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.