Wat moet ik doen als beide buren luidruchtig zijn?
Ik woon in een gehuurde woning van de Woningbouw vereniging in een tussenwoning. Aan beide zijden van mijn woning heb ik zeer luidruchtige buren:
Buren A:
Deze buurman woont er al een tijdje maar maakt de laatste tijd veel lawaai omdat hij DJ is en dus thuis een complete muziekinstallatie heeft staan en dus vaak muziek maakt tot ongeveer 5 uur 's ochtends (in het weekend, maar wel superharde muziek!)
Buren B:
Buurvrouw en haar dochter. Zeg maar echte aso mensen. Er komen geregeld mensen over die vloer die met de deuren slaan, dingen op de grond gooien, schreeuwen in het huis, ongelofelijk veel boeren laten, de hond om 2 uur 's nachts nog laten blaffen en ga zo maar door. Daar komt nog eens bij dat de dochter een probleemkind is die elke dag dat ze thuis is (denk 20 dagen in de maand zoiets) haar muziek op haar kamer op stand maximaal zet, en aangezien de muren tussen onze woningen enorm dun zijn, horen wij echt ALLES! Haar muziek is in het hele huis te horen!
We hebben beide buren aangesproken op hun lawaaierige leven (harde muziek, slaande deuren, luidruchtige feestjes en ga zo maar door) en telkens beloven ze beterschap maar het is altijd wel weer raak. Blijven ze na je waarschuwing 1 avond rustig? De volgende avond is het weer van oudsher.
Bij 1 van de buren hebben we zelfs de Woningstichting erbij moeten halen, maar zonder resultaat.
Wat kan ik nu het beste doen?
Ik zou op zoek gaan naar een andere woning. Met je buren kun je het treffen of niet, maar als het zo gehorig is, heb je eigenlijk altijd wel geluidsoverlast.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.