Hoe kan ik een onderzoek naar mijn huisarts laten instellen?
Ik ben gister op intake geweest, omdat ik ben verhuisd en een nieuwe huisarts nodig had. Nou vroeg hij allemaal rare dingen die een huisarts niet hoorde te vragen, te persoonlijke dingen, en ik wil graag een onderzoek naar hem laten instellen. Hoe kan ik dit doen?
Toegevoegd na 19 minuten:
persoonlijke vragen:
op wat voor mannen ik val,
in mijn rapport van een psychologe stond dat ik een mooi verzorgd meisje was, waarop hij dat wel 3x toe tegen mij zei dat dat er in stond,
en mijn vader heeft mij vroeger geslagen waarop hij zei,
dussss jou vader heeft je vroeger geslagen verder ging hij uitleggen wanneer een vader wél zijn kind mag slaan wat ik opzich best vreemd vond ..
Natuurlijk ga ik niet verder bij deze huisarts maar ik laat hem niet verder zo zijn gang gaan. Dus ik wil een onderzoek naar hem dat er door een professionele deskundige naar wordt gekeken.
Nieuwe huisarts zoeken.
Mijn psych heeft mij wel eens 'een schoonheid' genoemd,daar was ik wel verbaasd over maar dat is geen belediging hè?
Ik heb ook best veel te maken gehad met veel persoonlijke vragen van artsen en psychologen enzo,soms is dat nodig om een goed beeld van een patiënt te vormen.
Een onderzoek is nogal wat,en alleen nodig bij een arts die echt een foute behandeling geeft en nalatig is bijvoorbeeld.
Dit is echt onzin hoor,sorry,je wilt nu een misschien wel prima arts van iets beschuldigen en dit gaat echt niet gebeuren hoor!
Daar is iets echt concreet voor nodig,geen vage klacht omdat het gesprek jouw niet beviel.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.