Kan je iemand aangeven als die een echt mes draagt, en deze zegt anderen te "stabben"? belangrijk lees details V
Een week geleden was ik op een feestje waarbij ook een nogal rare gast rond hing. Een bondkraagje als ik het zo mag noemen. Nou liep die rond met een mes (Stiletto-achtig) een beetje stoer te doen en te zeggen dat als iemand hem vreemd aankeek tijdens het uitgaan, hij hem zou stabben.
Begrijp me niet verkeerd hij bedreigde niemand op het feestje. Ook mij of mijn maat persoonlijk niet. Ook denk ik ook meer dat het bluf is, maar je weet maar nooit als ie teveel op heeft.
Kan ik deze gast nou aangeven voor iets, ik bedoel ik ben niet bedreigt, hij heeft niemand in het specifiek bedreigt en volgens mij is een mes dragen niet wettelijk verboden...
toch lijkt het onverstandig niks te doen...
Toegevoegd na 15 minuten:
Ter verduidelijk: nou weet ik niet of het precies een stiletto was, ik had ook kunnen zeggen uit de kluiten gegroeid aardappelschilmesje. Ik weet te weinig van die dingen af.
Ik weet wel dat het the real deal is
Zelf denk ik altijd: omstanders moeten iets doen. Dus hier ook. Als het gewoon een zielige jongen is die stoer loopt te doen, kan hij misschien hulp krijgen.
Was er trouwens wel iemand op dat feestje die hem kende?
Hij zat wel met bijna iedereen te praten. Ikzelf zou niet eens weten hoe hij heet.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.