Mag iemand zijn tuin opzettelijk omheinen met gevaarlijke objecten , omdat op die plek regelmatig auto's uit de bocht vliegen?
Ik ben met mijn auto met slecht weer in een bocht gaan slippen en uiteindelijk in de berm doorgeschoven en tot stilstand gekomen op de hoek van de tuin bij een boerderij. Op die plek stonden allemaal losse gevaarlijke materialen die uiteindelijk mijn auto zo beschadigd hebben dat deze totall loss is verklaard. Dit is verder pech hebben en is een verzekeringskwestie, maar het gaat mij nu even om het puin.
Deze mensen waren zo boos en gaven aan dat dit al de 6de auto was in 1 jaar. Het puin waar de auto tegenaan en overheen is gegaan is gevaarlijk los materiaal. Heeft niets met een hekwerk of afscheiding te maken en ik heb dan ook sterk het vermoeden dat zij dit hier expres hebben neergezet-neergelegd en in de grond gezet. Het is hun eigen terrein dus zij mogen waarschijnlijk zelf weten wat ze plaatsen, maar mocht het blijken dat dit expres is gedaan kan je ze dan aansprakelijk stellen. Het is echt levensgevaarlijk. We hebben het o.a. over ijzeren spiezen die recht uit de grond steken.
Ik ben benieuwd of iemand weet hoe dit werkt.
Voor je het weet zit er een volgende auto tegen dit puin aan en kan het zo maar heel anders aflopen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.