mag een incassobureau telefonisch kontakt opnemen met je buren omdat jij niet reageert op hun brieven.en bij hun informatie over jou situatie winnen??
De buurvrouw waar ik erg slecht , zeg maar liever geen, kontakt mee heb. stond vandaag geirriteerd bij mij aan de deur dat ze al meer dan 5 dagen lastig gevallen word door een incasso met vragen over mij, mijn telefoon nummer, mijn thuis situatie etc.
toen ik de incasso terug belde kreeg ik te horen dat ik niet gelijk had gereageert op hun brief (dit kwam door overleiden in prive sfeer, niet echt meer aan gedacht zeg maar, niet echt korrekt maar goed...)en dat de buren ook schuld bij hun hadden en of gehad en dat ze van hun wel een telefoon nummer hadden. Nou ik dacht dat ik van de bank af viel. wie geeft hun het recht om de buren te stalken dan wel in te lichten over mijn prive stituatie. en daarbij mij weer te vertellen overdat hun een schuld hadden/hebben?! ben erg boos geworden en hun vermeld dat ik hier werk van ga maken. dit mag toch niet? en hoe pak ik dit goed aan?
mvg k.
Suc6
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.