kun je na een beslissing van de kantonrechter nog in hoger beroep (zie uitleg)?
kort samengevat, ik ben 2.5 jaar geleden genaaid door een energieleverancier. Ik heb het contract van 3 jaar na 10 maanden beëindigd wegens wanprestatie. Ik kreeg gelijk telefoon van intrum justitia dat ik nog 2500 euro moest betalen. Dit klopte never nooit niet. Ik gaf aan geen eindnota te hebben ontvangen en vroeg daarom. Nooit ontvangen, heb me er suf over gebeld maar nooit daadwerkelijk verstuurd. Ik heb het dus op een rechtzaak aan laten komen. verweer gemaakt, hum repliek en ik nog eens reageren. na 2.5 jaar zijn er weinig bewijzen meer natuurlijk. Wel hebben ze aangegeven dat ik inderdaad herhaaldelijk heb gebeld vanwege de eindnota. Nu kom ik er, nu mijn laatste mogelijkheid van reageren vorige week is ingediend achter dat ze me op de eindnota de hele 10 maanden laten betalen en de termijnbedragen er niet afgehaald hebben. Ik ben geen rekenwonder, verre van. Ongelooflijk stom dat ik dit nu ineens merk. Wat moet ik nu doen? Kan ik nog contact opnemen met de rechtbank om dit door te laten geven? Gaat een rechter dit zelf opvallen? en belangrijker nog, wat als hij het niet opmerkt en hun gelijk geeft? Kan ik dan nog in hoger beroep zonder al teveel kosten? Het is voor mij echt superbelangrijk, ik kan bijna al mn inboedel kwijtraken hierdoor (beslag) of een deel van mijn inkomen. help me ajb!
Toegevoegd na 45 seconden:
ik zag de eindnota ook pas in hun conclusie van repliek.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.