Help! Groupon deal. Wie heeft er gelijk??
Via de website Groupon.nl heb ik een fotoshoot deal gekocht. Afspraak gemaakt & een paar dagen voor de shoot kreeg ik de briefing binnen.
In de briefing stond er dat als je later ben dan 10 minuten er een nieuwe afspraak dient worden ingeboekt. Ik was laat en had hun gebeld. Ze zeiden dat ik beter nieuwe afspraak kon maken aangezien het zonde zou zijn om de shoot in zo'n korte tijd te doen. Paar dagen later heb ik hun een email gestuurd om te vragen naar de beschikbare datums voor een nieuwe afspraak, waarop ze als antwoord gaven dat het niet mogelijk was. Ze zeiden ineens dat als ik een nieuwe afspraak wil, ik opnieuw moesten betalen. In hun policy & briefing staat duidelijk geschreven dat er wel een nieuwe afspraak gemaakt kan worden.
Verder staat er op hun website alleen:
Bij annulering binnen 5 werkdagen 100 % van de betaling.
Bij annulering meer dan 5 werkdagen Vrij van kosten.
Maar aangezien dit geen annulering is van de shoot, maar een verzetting van afspraak, is deze policy ook niet van toepassing. Verder staat er ook duidelijk geschreven dat als je te laat ben, er een nieuwe afspraak dient ingeboekt te worden. Ik heb ze dus ook terug gemaild hiermee. Als antwoord gaven ze aan dat opnieuw in boeken=opnieuw betalen betekent. UHmmm... inboeken betekent niet opnieuw betalen??! En er staat ook verder nergens in hun policy dat er opnieuw betaald dient te worden!
Na mijn laatste mailtje hebben ze gezegd er verder niet meer op in gaan.
Any opinions?
MVG
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.