Ben ik bedrogen door de fitnesscentrum?
Een tijdje geleden, om precies te zijn 4-10-11,heb ik eenmalig gefitnesst bij Fitness4me. Na het fitnessen vroeg de man achter de balie of ik een abonnement wilde, ik antwoordde dat ik het nog niet zeker wist.
Hij antwoordde terug dat het niks uitmaakte en dat ik de papieren alvast kon invullen, behalve mijn bankrekening nummer. Als ik zeker wist dat ik een abonnement zal nemen, kon ik dat de volgende keer invullen om ingeschreven te worden. Ik heb gedaan wat hij zei, alle papieren ingevuld, behalve mijn bankrekeningnummer.
Ik ben nooit terug geweest naar Fitness4me, heb nooit een pasje gehad, nooit bevestiging gehad of ik nou wel of niet ben ingeschreven en ook geen telefoontje erover.
Nou heb ik gisteren een brief gekregen van Fitness4me, met een rekening van 242 euro die ik in 7 dagen moet betalen! Absurd, want die man had mij beloofd dat hij me niet in zou schrijven als ik niet meer terug zou komen!
Ik ben ook gelijk weer naar de fitnesscentrum geweest om mijn verhaal te vertellen en of de inschrijving ongedaan kon worden.
De vrouw zei dat ze niets voor mij kon betekenen er hier een aantekening van zal maken.
Ik voel me bedrogen. Het is net alsof iemand een tv in m'n handen duwt en me vervolgens vraagt om er voor te betalen (bij wijze van spreken).
Wat kan ik hier nu aan doen? Heeft het zin om een bezwaarschrift te schrijven? Ik wil hier geen hele zaak van maken, maar ik wil absoluut niet voor iets gaan betalen voor iets wat ik niet wil!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.