Zou ik het best beroep aantekenen in mijn situatie?
Ik zat in een bar en plots komt de politie mij hieruit halen en vragen naar mijn naam. ik vraag hen waarom men deze nodig heeft. hierop weigeren ze mij te antwoorden. ik antwoord hen daarop dat ik ook niet moet antwoorden dan. Het is toch mijn recht om te weten waarom ze mij plots komen halen? vervolgens staan we buiten en ze vragen mijn naam weer. ik zeg opnieuw dat ik wil weten waarom ze mij uit deze bar komen halen zijn. vervolgens handboeien ze mij en nemen ze mij mee naar het kantoor. ze vertellen mij dat er iemand zat te wildplassen en weggelopen is van hen. ze hebben er achter gelopen maar die persoon niet kunnen vangen en ze zeggen dat ik 'formeel' herkend ben.(iemand met een blauwe vest en blond haar .Dus iemand dat wegloopt zie je meestal alleen hun rug + het was nacht. hoe kan je nu iemand zo formeel herkennen. ik leg mijn verklaringen af dat ik het niet was.
nu krijg ik een brief thuis met een boete van 60 eur en heb 15 dagen om beroep aan te tekenen. is het beter dat ik dit doe?
Bedankt
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.