Aanklacht wegens verkeerde jas aangetrokken ?
Vanmiddag was ik een restaurant met een vriendin, na het eten pak ik mijn jas van de openbare kapstok en we lopen richting de stad. Net een paar minuten later wordt ik tegen gehouden door een beveiligingsmedewerker omdat ik een jas gestolen zal hebben. Politie komt er ook nog bij en zonder pardon gearresteerd, wat blijkt heb ik verkeerde jas aangetrokken in het restaurant zonder iets gemerkt te hebben Gewoon simpel een vergissing, maar de eigenaar van de jas wild een aanklacht tegen mij indienen en deze heb ik ook gekregen. Na een boel papierwerk en uitleg mocht ik na 4 uur gaan van de politie. Ze kreeg gelijk omdat haar dure ketting in haar jas zat en ik voorkennis had, dus gezien had, dat ze de ketting in haar jaszak deed. De jas was hetzelfde als mijn jas ook aan kleur alleen een maatje kleiner.
Staat de eigenaar en politie in hen recht ondanks dat het voor mij een vergissing was.
Niemand hangt zijn jas aan een openbare kapstok,,,en in het aanzien van aanwezigen haar dure halsketting in haar jaszak.
Of een bullshit-vraag natuurlijk......die zijn er ook....
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.