Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is het opzegtermijn voor stichting help. Mogen zij je een jaar lang vasthouden? dat geven ze aan omdat het in de voorwaarden stond.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb jij je aangemeld als donateur en kun je daar pas na een jaar vanaf? En ben je via de website donateur geworden?

Ik had nog nooit van die stichting gehoord, maar heb even op de site gekeken. Het lijkt me een heel onbetrouwbare club! Op de website staat een formulier dat je kunt invullen om donateur te worden, waarna er "contact met je wordt opgenomen". Maar de voorwaarden die bij het donateurschap horen, kan ik op de site nergens vinden.

Als ze jou naar de voorwaarden verwijzen, moeten ze die ook naar je hebben opgestuurd, of moet er een link naar die voorwaarden staan bij het webformulier. Is dat niet het geval, dan zit je nergens aan vast.

Elders op internet (zie bron) wordt het advies gegeven om de automatische incasso stop te zetten.

Verder heb ik nog een formulier gevonden dat je kunt gebruiken om het donateurschap te beëindigen:
http://www.abonnementenopzeggen.nl/paginas/categorieen/goede_doelen/Stichting_HELP/
Pieter2011
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing