Wat kan ik (juridisch) doen?
Vorig jaar begonnen met opleiding bij Acuive (stom, stom, stom). Na 2 maanden reageerde de aanbieder nergens meer op: telefonisch, per internet en per post werd niet gereageerd. Ik kreeg toen het gevoel dat ik werd opgelicht. Ik heb toen de incasso stop gezet. Nu, maanden later, krijg ik een dreigende e-mail dat ik effe zoveel honderd euro moet betalen. Het lijkt mij dat ze contractbreuk hebben gepleegd, maar hoe kan ik dit oplossen, eventueel juridisch? Ik wil natuurlijk niet iets betalen waar ik geen gebruik van kon maken...
Maar het lijkt mij dat jij toch een wanbetaler bent nu.
Jij houd je niet aan de afspraken en betaalt gwn niet meer.
Ik zou de rekening maar betalen voor de incassokosten nog hoger worden.
Je moet zoiets opzeggen,je kan niet zomaar stoppen met betalen.
Je bent een verplichting aangegaan en jij verbreekt die nu.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.