Wat kunnen we doen tegen bedreigingen & pinpasfraude?
Hallo, Ik stel deze vraag om te kijken of er mensen zijn die ons misschien kunnen helpen, Ik heb een relatie gekregen met mijn vriend en ben zwanger geraakt wij waren hier heel blij mee maar zijn ouders niet ,Hij woonde nog thuis en de situatie werd onhoudbaar waardoor hij bij mij is ingetrokken. Zijn moeder en zijn broer zijn hier toen onaangekondigd na toe gekomen waardoor er geweld volgde, Ik heb toen bij 11 weken een miskraam gehad. verder komen er bedreigingen naar ons geuit in de trant van als ik je tegen kom sla ik een stuk hout in je nek kapot, Ook hadden zijn ouders zijn pas in beheer, hij wou zijn pas ophalen (hij is 20) maar kreeg hem in eerste instantie niet mee, Spontaan belde ze daarna dat hij zijn pas kon halen, Toen bleek dat ze 17.881,70 van zijn rekening gehaald en overgeboekt naar hun eigen rekening. Dit hebben ze gedaan door internetbankieren, Is dit te bewijzen door middel van IP adres? Want de rekening staat wel op hun naam en bankrekening nummer. Wat denken jullie dat de politie hier aan zal doen? Morgen om half 1 hebben we een gesprek bij de politie en nemen we alle bewijzen mee. Zullen ze hier wat aan gaan doen? Ook hebben we hiervoor een advocaat ingeschakeld. Heeft dit kans van slagen of zijn we verloren?
Hoop op een reactie
Groetjes
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.