Als je een scooter ophaalt bij de scooterdealer. En de scooter vliegt in brand na 15 min rijden is de dealer dan aansprakelijk ?
Mijn scooter is gister in brand gevlogen na dat ik hem die ochtend heb opgehaald voor reparatie bij de scooterdealer.De dealer zegt dat het mijn fout is. Ik rij gewoon doe er niets geks mee. De politie zegt dat ik het maar onderling moet lossen.. Ik wil hier graag aangifte van doen van poging tot moord. Want als ik het niet op tijd had geroken was mijn benzinetank ook nog in brand gevlogen met mij erop en was ik dood. De brand was net onder me benzinetank . Had nog geluk dat ik een fles water bij me had om het te blussen.. Wat kan ik hier nu tegen ondernemen ik wil het hier namelijk echt niet bij laten zitten !
Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb niet heel het verhaal erbij gezet. Toen ik de scooter daar bracht om mijn kickstart te laten maken. Zei hij dat het geen garantie werk was. En ik maar even 120 euro moest aftikken daarvoor. Heb gelijk de importeur gebeld om dat na te vragen & het is wel gewoon garantie werk. Dus Toen heeft de importeur de winkel gebeld en werd het gemaakt . De meneer van de winkel zei nog : Jullie gierige hollanders als je het zo wil kan je het zo krijgen. Dus ik Denk wel serieus dat er opzet in het spel is . Dat als hij iets kapot maakt dat ik later wel terug komt om te betalen..