waarom mag je in de c1000 geen rugtas meenemen maar wel een schoudertas, handtas en zo een sokrt trollie?
ik was net in de c1000 en toen wou een man me er bijna uitsturen omdat ik een rugtas bij me had en omdat ik geen mandje had.
ik kwam van de bieb dus had ik mn tas mee voor mn boeken.
op de terugweg kreeg ik trek in chocola dus ging ik even langs de c1000.
ik ga geen mandje pakken voor een reep chocola.
toen kwam er een man aanlopen "ik heb 2 dingen tegen je te zeggen 1: je mag niet naar binnen met een rugtas. 2: je moet een mandje hebben.
ok ik zeg hem dat ik dat nergens heb zien staan en altijd met een tas de winkel inga en niemand daar ooit een probleem van heeft gemaakt. hoe moet ik anders mijn portemonnee meenemen? hij past niet in mn zak.
toen keek ik even rond en zag dat iedereen een tas bij zich had.
ik vroeg aan die man waarom handtassen, schoudertassen en trolleys wel mee naar binnen mochten.
toen werd ie een beetje boos en.zei hij "als je brutaal gaat worden flikker ik je meteen de winkel uit.
Toegevoegd na 11 minuten:
ik heb al vakantie, dus in mijn vakantie zou ik niet gewoon ff naar de winkel kunnen gaan met een rugtas :s
is het niet onveilig om het meteen in je tas te doen?
en als je bijvoorbeeld een flesje drinken in je tas hebt eord dat ook gescant
de huisregels dienen duidelijk bij binnenkomst te lezen zijn zodat je kunt besluiten of je wel of niet akkoord gaat met deze regels.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.