Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je in je woning blijven wonen nadat je gepakt bent met kleine hennepplantage?

van de woningstichting moet je eruit zeggen ze, maar wat voor rechten heb je nadat je gepakt bent met een kleine hennepplantage, je zorgde niet voor overlast e.d., en je bent een nette huurder, tevens tapte je stroom legaal af. wat kan je eraan doen om toch in deze woning te blijven wonen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Het enige wat je kunt doen, is praten met de woningstichting. Zij staan volledig in hun recht om je eruit te gooien, dus je moet het hebben van eventuele coulance.
bamibal
13 jaar geleden
Regels zijn regels. Wat begrijp je niet van 'mag niet'?
Je zult je woning moeten verlaten. Jij hebt eenbplantage, je gebruikt, en zegt 'ja maar het is niet veel'.
Ik gebruik niet, lees jouw verhaal en excuus en denk 'typisch junkie-gedrag, met zn het is niet veel'.
Dat is het verschil tussen gebruikers; jullie gaan schipperen, maar de afspraak is gewoon dat het niet mag.

Ik sla af en toe mijn vrouw, maar niet heel hard.
Ik steel af en toe, maar alleen uit winkels en niet boven de €50.
Ik rij te hard maar binnen bebouwde kom niet harder dan 65.
MAG NIET!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt geen rechten, want er staat duidelijk in de huurvoorwaarden dat bij ontdekking van een plantage, groot of klein maakt niet uit, de verhuurder zal vorderen dat de woning ontruimd wordt. En geloof me, de rechter zal de eis van de verhuurder altijd honoreren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
strafbaar feit 1: hennep plantage
strafbaar feit 2: illegaal stroom aftappen

je verspeelt je rechten als huurder als je "misbruik" maakt van de gehuurde woning. Je kan inderdaad proberen of ze aardig willen zijn en je nog een kans geven, maar woningstichtingen komen dit wel vaker tegen. Waarom zouden ze speciaal voor jou een uitzondering maken op hun regels?
Eigen schuld, dikke bult, zullen ze zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing