Wat moet ik doen ik ben beroofd?
Hallo kan iemand mij helpen ik ben net beroofd door 2 jongens ik ben zelf ook een jongen rond hun leeftijd... ik ken ze en kwam hun vaker tegen maar dan zijden ze alleen hallo of zo verder niks maar vandaag ging 1 van die jongen hele tijd mijn ipod en mijn telefoon vragen om te kijken en erop muziek te luisteren enz dus ik gaf dat en toen zij die je krijgt deze pas terug als je je goud geeft van je moeders kamer dus ik hele tijd zeggen nee dit dat toen zijden ze of je gaat nu of je gaat weg dus ik ging toen gaf hij mijn telefoon terug omdat ik alvast ging halen en toen was ik thuis ging ik die spullen zoeken gaf ik aan hem en toen zij hij ja is goed ik doe je ipod in je postvak dus ik was blij en ging ik snel kijken toen zat hij er niet in dat wil zeggen dat hij het nog steeds bij zig heeft wat moet ik nu doen..?
Toegevoegd na 6 minuten:
En der persoon zij ja als jij naar de politie gaat ben ik na een paar dagen vrij en dan kom ik jou zoeken en sla ik je helemaal verrot en over dat goud en die ipod ik raakte in paniek daarom gaf ik het goud omdat die ipod een veel hogere waarde voor mij heeft omdat ik daar mijn muziek op luister die mij helpt om door moeilijke tijden of stress door te komen
Toegevoegd na 1 uur:
Toen ik zij nee mijn moeder heeft geen goud en geld gingen ze me heel hard klappen met vuisten enz
10.1 De Website is niet gericht op personen die jonger zijn dan 16 jaar. " En ja, op die leeftijd wist ik wel aardig waar Abraham de mosterd haalde.
Maar nee, het is geen vraag-maar-raak site ; er zijn wel degelijk regels en richtlijnen. Flink wat zelfs.
En inderdaad, alle onzin melden is niet te doen, en ook voor de moderatoren is het niet bij te houden, en die zijn dan ook redelijk 'afhankelijk' van meldingen. Soms zelfs van oude vragen.
Maar ik denk ook niet dat er een systeem te bedenken is dat altijd helemaal 100 % waterdicht is.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.