Kan een andere moeder mijn dochters jasje houden als haar dochters jasje beschadigt raakt tijdens het dragen.
Gisteren haalde ik mijn dochter op, ze had al haar paarse jasje aan. Daarna zijn we boodschappen wezen doen, doordat mijn dochter zo vrolijk als ze is aan het heen en weer springen was scheurde het jasje op de naad onder de oksel. Ik balen natuurlijk want nu moet ik weer een nieuwe kopen.
Vandaag belde een moeder dat ze ontdekte dat haar dochter een verkeerd jasje had en belde mij op het o6 nummer dat in het jasje stond. Wat bleek dat ze gisteren een verkeerde jasje had meegenomen, namelijk die van mijn dochter. Niks in gaten gehad want het jasje paste gewoon en allebei waren paars.
Ik uitleggen wat er was gebeurt en opeens zegt ze van 'dan hou ik jouw dochters jas, wegens de schade' Ik denk mijn dochters jasje is net 1 week nieuw en op de groei gekocht. Haar dochters jasje is in mijn ogen ouder, er zitten al slijtplekken op. En haar dochter kan nog een paar jaar verder met mijn dochters jas, omdat haar dochter kleiner is dan mijn dochter. Kan deze moeder dit eisen ?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.