Val ik in de nieuwe of in de oude regeling van de wajong?
Als je NA januari 2010 (maar in 2011) een wajong hebt aangevraagd, maar er ook vastgesteld is dat je al vele jaren daarvoor ziek bent, val je dan in de nieuwe of in de oude regeling?
Ik ben overigens niet lui en zou graag weer gezond zijn om te gaan werken.
Toegevoegd na 1 minuut:
Ik wil ook dolgraag weer reïntegreren en een studie oppakken (heb ergens al mijn propedeuse van). Kan dit vergoed worden, of word je juist gekort op je uitkering
Ik zou ook graag ervaringsdeskundigen aan het woord hebben!
Toegevoegd na 2 minuten:
En wat zou voor mij (financieel gezien) voordeliger zijn: deeltijd of voltijd studeren (met betrekking tot mijn uitkering?)
Toegevoegd na 12 minuten:
Daarnaast zou ik het HEEL ERG waarderen als ik niet uitgemaakt wordt voor profiteur/uitkeringstrekker o.i.d.
Ik ben herkeurt (en geloof me, ze zijn streng) en ze vinden me volstrekt in mijn recht staan!
Extra:
Ik heb per ongeluk met mijn stomme hoofd de eerste berichtgever als beste vraag uitgekozen. Ondanks dat ik het een superantwoord vond, zou ik graag wat meer antwoorden willen hebben. Excuses voor het ongemak. Overigens kan - als ze het wilt - degene die ik als beste antwoord heb gemarkeerd, alsnog haar reactie plaatsen, want ik vond het echt een super antwoord!
Zou je je andere antwoord ook nog even willen posten ;-)
En dankjewel! Hoe zie jij de toekomst tegemoet als ik vragen mag?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.