Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer en hoe kan ik aangifte doen?

Op 23 feb 2011 rond 21.00 uur in buurt van P.C.Hooftlaan te maassluis vlak bij de bushalte bus 126,spelen vier jongen rond 13 jaar tot ongeveer 16 jaar oud met de voetbal,hen deed expres krachtige stoot met de bal richtingen tegen mij aan.

De bal vloog gericht tegen mijn rechte oog aan,toen voelt mijn rechte oog en zijdeel van het gezicht pijn en irritant.

De buschauffeur van bus 126 heeft gezien,toen ging zij uit de bus,en waarschuwen tegen die vier daders,en zei ik bel even naar de politie,daarna gingen ze snel wegvluchten .

Na de ongeluk moet ik weer instappen bij de bus 126 en terug naar schiedam,ik was op die avond gelijk met mijn man naar de EHBO te Vlietland ziekenhuis in Schiedam.

Mijn vraag is: Hoe kan ik aangifte doen,en zijn die jongen wel schuldig?
En ben ik na de ongeluk als een slachtoffer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inburgerings cursus vriend, serieus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste Fuyung, waar ben je mee bezig, je wilt, gezien je eerdere vragen, nog meer toeslagen krijgen dan waar je recht op hebt, je wilt overal aangifte doen over van alles en nog wat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Mark: we leren Fuyung ook steeds beter kennen, lees zijn/haar vragen maar eens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, ga ik doen. Maar ik weet niet of je 't antwoord van Ton hebt meegekregen bij een andere vraag, maar dat sloeg nergens op en was erg vervelend... Trouwens, ik las dus dat Fuyung in de andere vraag een man was, maar wie zegt dat hij dat niet is? Het zou toch ook kunnen dat Fuyung homofiel is? En wat Fuyung doet/beweert staat los van wat Ton doet ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb de vraag gelezen, klopt niet helemaal inderdaad! Of man en vrouw delen samen 1 acc.
Dus vergete mijn vorige opmerking ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je, of F. man of vrouw is zal me worst wezen, maar deze figuur probeert overal een slaatje uit te slaan, is het niet dmv belastingontheffingen dan wel door vermeend slachtoffer zijn, en verwacht van ons tips. Vandaar de stekeligheid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, daar heb je gelijk in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel aardig blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SUSIE2004: ik zou Fuyungs andere vragen eens doorlezen, dan begrijp je het misschien beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zal ik doen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

23 feb is wel een tijdje geleden, je had gelijk dezelfde dag aangifte kunnen doen, dan had je ook bij de EHBO arts een bewijs kunnen vragen voor de politie , van je verwondingen.
Het probleem is nu dat het voor jou moeilijker wordt om een goede omschrijving te geven van de jongens en ook de buschauffeuse zal zich minder herinneren dan de dag ná het ongeval.

Je kan aangifte doen, maar ik denk dat dit weinig nut heeft.

Voel je je slachtoffer en wil je er over praten met iemand neem dan ook contact op met de politie, ze kunnen je dan door verwijzen naar slachtoffer hulp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fuyung denkt waarschijnlijk dat Nederland Luilekkerland is, lees de eerdere vragen maar eens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat zag ik later ook, maar ja vragen staat vrij, maar kan me voorstellen dat de vragen irritaties opwekken, dat doen ze bij mij ook :)
Aangifte doen kan altijd alsnog. Dit kan voor veel zaken online. Echter in dit geval zult u een kop koffie op het bureau moeten drinken denk ik. Online is vooral voor diefstal en verlies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: