Kan een instantie mij uit huis plaatsen?
Ik heb echt een antwoord nodig op dit moment, Een instantie geeft advies om jongen van 17 jaar naar een begeleid wonen project te lijden. Als de kind hier op nee zegt en de ouder met gezag ook nee zeggen Wil de instantie (Accare) beetje vergelijkbaar met jeugdzorg. Raad van Kinderbescherming inschakelen. Ik ben heel erg bang want ik wil gewoon thuis blijven en mijn vader vind dit goed. En nu gaan ze de raad van kinderbescherming inschakelen. Ik wil echt thuis blijven kunnen jullie mij hier op zeggen wat er nu kan gebeuren met mij? want ik wil gewoon thuis blijven en mijn ouders vind dat goed.
Toegevoegd na 13 minuten:
Ik hoef hier geen achtergrond te doen, Het zit zo. de hulp waar ik ben aangemeld willen mij heel graag naar begeleid wonen hebben. Maar ik wil dat niet en mijn ouders vinden dat ook goed. Ik snap het zowiezo niet want in december ben ik 18 jaar. Als ik weet waar ik sta dan ben ik wat meer gerust. En zou graag willen weten wat ze kunnen doen? kunnen ze mij verplichten om begeleid te gaan wonen want daar gaat het om. Als ik daar dan ben kan ik dan toch weer naar huis toe? Ik heb echt een goed antwoord nodig.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.