kan een winkel mij aanhouden?
wij hebben bij onze school een supermarkt in de buurt. deze zijn zich de laatste tijd erg gaan richten op het minder leerlingen dat tegelijkertijd aanwezig is in de winkel. dit doen ze door maar 20 leerlingen toe te laten.
nu hebben we volgende week onze laatste schooldag en zijn nog bezig met examenstunts.
er is al jaren een afspraak met de supermarkt dat er op de laatste schooldag geen alcohol wordt verkocht, dit word niet voor het binnengaan van de winkel vermeld. kunnen ze iets tegen ons beginnen als we alle kassa's 'bezetten' met een karretje vol alcoholhoudende dranken? die we vervolgens niet mogen kopen en dan gewoon laten staan. dus dat ze het zelf maar moeten opruimen.
Nog niet zeker of dit gebeurt (heel waarschijnlijk niet) maar toch hield het mij bezig
Toegevoegd na 34 minuten:
ik zal het even iets verder toelichten wat bij ons het doel van de laatste schooldag is, aangezien dit een struikelblok vormd.
bij ons is het zo dat er na het derde lesuur op ons gymterrein (buiten) activiteiten te doen zijn, muziek wordt gedraaid en er word bier geschonken door school zelf.
dit echter tegen een belachelijke hoge prijs voor een belachlijk klein, vies biertje.
vandaar het alcohol kopen in een supermarkt die 2 minuten van het terrein ligt.
school wil dit niet hebben vanwege glas en dat dan het ingekochte bier niet opgaat.
Deze stunt richt zich op een onschuldig buurtwinkeltje in plaats van de school dus daarom alleen al vind ik 'm niet geslaagd, en buiten dat vind ik het erg veel lijken op doelloos getreiter.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.