Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wettelijke tijd om antwoord te ontvangen van een ingezonden klacht?

Is er een wettelijke tijd dat de klachtencommissie bijvoorbeeld over een klacht mag doen om daar antwoord op te geven in de vorm van een oplossing of antwoord?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
736

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze zijn niet eens wettelijk verplicht om te reageren. Welk bedrijf is het? Ik zou hun website even bekijken o daar een termijn op staat en anders bellen. Bij KPN particulier staan er dacht ik 5 werkdagen voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In het eigen klachtenreglement van ROC Mondriaan staat het volgende:
Na ontvangst van de klacht deelt de commissie de klager en verweerder binnen vijf werkdagen schriftelijk mee dat zij de klacht heeft ontvangen.
Binnen vier weken na toezending van de klacht kan verweerder de commissie een verweerschrift
zenden. De voorzitter kan op basis van een tijdig en met redenen omkleed verzoek van de verweerder, de termijn voor verweer verlengen.
Na ontvangst van het verweerschrift zendt de commissie onverwijld een exemplaar daarvan aan de klager.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding