Kan de woningstichting dit van ons eisen ?
Wij zijn verhuisd en moesten nog het een en ander aan het huis doen o,a de keukenkastjes bijwerken die ik had geschilderd in een gele kleur 5 jaar geleden maar daar waar je de kastjes steeds vastpakt was de verf eraf en dat moesten we bijwerken.
die kleur hadden we niet meer en om die kleur erbij te krijgen is niet te doen dus hebben we met een kleur bijgewerkt waar ik nog een heel klen beetje van had die er goed bijkwam maar niet helemaal.
met de eindkeuring werd het niet goedgekeurd en moesten we de kastjes helemaal egaal gaan verven
ik had nog een beetje roomkleur van ons nieuwe huis staan en heb dus de bovenste kastjes egaal roomkleur geverfd
en weer was het niet goed , de onderste moesten nu ook geverfd worden want zo konden ze de woning toch niet verhuren en zo zou ik het toch ook niet accepteren!!
ik had de sleutel al ingeleverd maar dat was geen probleem ze zouden zorgen dat de achterdeur open was, toen we daar kwamen was die op slot en konden we weer onverrichte zaken weggaan
ik werd gebeld dat het toch moest gebeuren ondanks datwe de woning al niet meer huren vanaf 23 maart en dat ik ziek ben en mijn man ook de hele dag weer aan het werk is
als we de onderkastjes niet schilderen dan doen zij het en krijgen wij de rekening
Toegevoegd na 1 minuut:
alleen de bovenstekastjes moesten we doen en dat staat zwart op wit
Dit is gewoon wat zoeken,,zodat hun er onderuit kunnen komen.
En zo zijn er meer ,,want ze weten niet waar ze op bezuinigen moeten.
Probeer zoveel mogelijk zelf te doen en als zij toch sommige zaken op jouw kosten willen doen vraag dan om een specificatie van de kosten. Succes!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.