Kan ik hier iets aan doen? Zie uitleg
Ik heb een tijdje geleden met mijn ex-collega afgasproken dat ik een aantal tassen met spullen bij haar zou stallen, omdat ik daar nog geen ruimte voor had. We hadden afgesproken dat als ik wel weer de ruimte zou hebben, dat ik contact met haar zou opnemen om mijn spullen op te halen. Nou probeerde ik haar te bereiken, om mijn spullen op te halen en ze vertelde dat ze ondertussen is verhuisd......ze zegt dat ze mij 2 keer heeft proberen te bellen, maar dat ik niet opnam.
Ze heeft niks op mijn voicemail ingesproken en ze had ook contact op kunnen nemen met mijn zusje...
Nou heeft ze dus mijn spullen weggegooid. een big-shopper vol met films en series op dvd....een aantal fotoboeken, met foto's van overleden dieren van vroeger en nog een big-shopper met kleding en nog een paar spulletjes. Ik ben naar de politie geweest om aangifte te doen, maar die zeggen dat dat niet kan.....weet iemand hier misschien of ik hier iets mee kan doen?
waren dat alle foto's?
Hoe lang stond het al bij haar eigenlijk?
Er is vrees ik niets meer aan te doen. Misschien kun je een rondje bellen in de familie om te vragen of zij nog oude foto's e.d. hebben die voor jou belangrijk kunnen zijn en daarvan kopieën maken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.