Heb een boete gekregen voor 'parkeren op onderbroken streep' wil bezwaar maken, maar heeft het zin?
Ik moest naar de stad gaan naar iemand zijn huis waar ik pas voor de 1ste keer naar toe ging(voor het werk).
Er was nergens plaats ik was mijn pin pas thuis vergeten en had ook geen klein geld voor de parkeer automaat...
Toen heb ik een parkeer schijf neer gelegd (met de gedachten over 5minuten ben ik wel terug)...
Die mevrouw woonde boven een parkeer plaats dus ik wou gaan vragen of zij geen parkeerkaart voor mij had, zodat ik de auto bij haar in de garage kon neer zetten.
De mevrouw een man die zeer slecht ter been was en ze moest hem aankleden en klaar maken om hem naar de taxi beneden te brengen(de taxi stond al klaar)...
Ik kwam daar voor de eerste keer dus ik heb eerst mee geholpen met die mevrouw en meneer, zodat ze wat sneller klaar waren (het duurde ongeveer 15minuten.)
Toen die die meneer weg was begon ik over een parkeer kaart, want ik kon de auto nergens zetten...
Ze hadden geen auto en dus ook geen parkeer kaart, dus ben ik terug naar de auto gelopen om hem ergens anders te parkeren, maar het was al te laat...
Ik wil een bezwaar indienen, maar is dit wel een geldige reden? Hoe had ik het anders moeten aanpakken?
Het was de stad en ik moest sowieso al een stuk lopen naar hun huis. Als ik de auto NOG verder weg had geparkeerd was ik misschien wel te laat gekomen, omdat ik dan zo ver had moeten lopen...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.