Kun je informatie krijgen over je huisdier als deze (door omstandigheden) naar het asiel is gebracht? Zoals waar is hij enz?
Mijn ex heeft onze hond zonder mijn weten naar het asiel gebracht vorige zomer, hij zorgde voor hem en ik kon hem toen niet meenemen ivm huisdierverbod in mijn toenmalige woning. Ik werd gebeld door het asiel dat mijn hond daar was gebracht en kon niks doen. Het paspoort van hem heb ik nog op een of andere manier. Ik heb vorig jaar diverse mails gestuurd naar het asiel ter informatie maar kreeg geen reaktie. Ik probeerde het van me af te zetten maar het wordt met de dag erger. Ik wil vooral weten of het goed gaat en of hij een goed huis heeft gekregen en misschien mag ik hem nog eens zien en zelfs terugkrijgen? Ik heb het paspoort dus nog en mijn ex heeft mijn hond buiten de afspraak om weg gebracht. De afspraak was dat ik de hond weer terug zou nemen zodra ik een andere woning had maar mijn ex kreeg een nieuwe relatie en er was geen plaats meer voor de hond en wel voor een nieuwe, kleinere hond van haar.
Bedankt alvast
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.