Mag een winkelier zonder opgave van reden, of überhaubt zo maar je elke vorm van service weigeren ? ik heb op deze spullen levenslange garantie.?
ik heb voor duizenden euro's materiaal gekocht bij een lokale winkel in duikmaterialen. Na een mail van mij over een afspraak die ik wilde maken om mijn spullen (allen daar gekocht) langs te brengen voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt , kreeg ik een mail met slechts een zin ...
wegens ervaringen uit het verleden verlenen wij geen diensten meer aan u.
that's it ... verder niets ...
nu heb ik destijds de automaten gekocht bij hun omdat zij destijds ( en nu nog) adverteren dat je bij hun korting krijgt op het onderhoud als ze bij hun gekocht zijn.
echter , hij wil mij ondanks mijn 2e mail met het verzoek niet vertellen waarom hij specifiek mij niet wil helpen.
nu vind ik het persoonlijk een arrogante kwal van jewelste en kocht er de laatste tijd al niet meer. en het enige wat ik vermoed is dat ik met een 2 tal vrienden eens zelf materiaal gekocht heb en doorverkocht.
maar kan dat zomaar ?
wel voor duizenden euro's verkopen en dan opeens zoiets ???
ik heb een hele slechte rechtsbijstand, dus probeer het zelf even uit te zoeken ....
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.